Going 'Down Under'! - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van Veronique Schiffer - WaarBenJij.nu Going 'Down Under'! - Reisverslag uit Meerssen, Nederland van Veronique Schiffer - WaarBenJij.nu

Going 'Down Under'!

Blijf op de hoogte en volg Veronique

31 Maart 2015 | Nederland, Meerssen

Beste allemaal,

nog maar even en dan vertrek ik voor 2 maanden naar Melbourne voor mijn keuze co-schap Neurologie! Via deze weg geef ik jullie af en toe een update over hoe het met me gaat en wat ik allemaal mee maak aan de andere kant van de wereld.

Tot snel!

Veronique

  • 04 April 2015 - 15:59

    Marc Lardinois:

    Hallo Veronique,

    Leuk dat we op deze manier kunnen volgen wat je allemaal meemaakt down under. Ik hoop dat je naast je stage ook nog wat tijd hebt om iets van Australië te zien. En dat wij daarvan mogen meegenieten.


    Groetjes van Marc en Gabriëlle

  • 06 April 2015 - 12:43

    Mies En Niek:

    Dear Veronique,

    Wij wensen je een goede reis naar Melbourne Down Under en een leerzame co-schap.
    Hopelijk heb je in die korte tijd ook nog kans om wat van de omgeving te zien.
    We zullen je reisverslag graag volgen.

    Groeten van Mies en Niek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Veronique

Actief sinds 26 Maart 2015
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 6939

Voorgaande reizen:

26 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

08 April 2015 - 09 Juni 2015

Melbourne!

Landen bezocht: